הפעלת יום הולדת- רשימת קניות מומלצת

חוגגים לילד/ה יום הולדת ויש לכם המון על הראש לארגן, לסדר, להכין, לקשט ועוד המון סידורים? הכנו לכם רשימת קניות ודברים שאסור לשכוח בהפעלת יום הולדת שיכניסו לכם קצת סדר לראש.

רשימת קניות:

-חטיפים/ירקות/פירות להתחלה. אני אישית תמיד מעדיפה ירקות ופירות להתחלה ככה הילדים יושבים יותר בריכוז במהלך ההצגה, אבל מבינה גם שזאת הפעלת יום הולדת וזה הכיף של הילדים ולכן נותנת כמה אופציות.

-להזמין פיצה לכמה דקות לפני ההפסקה, לא כדאי להיות תלויים בשליח של הפיצה ולכן תמיד כדאי להזמין לכמה דקות קודם כדי שהפעילות לא תיעצר או תתעכב.

-עוגה

-קישוטים ובלונים

-חד"פ

-מפיות

-מפה לשולחן

-שקית מתנה לכל ילד

בואו נתחיל מההתחלה…

-ברגע שסוגרים תאריך עם מפעיל לעדכן בקבוצת הוואטס אפ של ההורים מהגן על מיקום, תאריך ושעה אפשר ליצור איזה פלייר נחמד בדרך כלל למפעילים יש משהו מובנה מותאם לפעילות שהזמנתם ואפשר לשנות את הכיתוב עם הפרטים הרלוונטים אליכם או שאפשר לעצב משהו משלכם כאן

-לעשות את הרשימת קניות וכבר לקנות את כל הדברים שאפשר לקנות ולא מתקלקלים (עדיף שלא לחכות לרגע האחרון)

-יום לפני להכין כבר את השולחן עליו המפה וכל החטיפים והקישוטים ובאותו היום נשאר רק הדבר הקטנים ולהיות עם הילד/ה של יום ההולדת ולהקדיש להם את כל תשומת הלב שבאמת מגיעה להם.

-כדי שהשולחן והתפאורה ידברו באותה השפה ושהכול יהיה יפה ומקושט אפשר להיעזר בpinterest  יש להם רעיונות לכל תפאורה ובכל סגנון.

לא בא לכם על הכאב ראש של המתנות אל תשכחו לפתוח קבוצה בפייבוקס ואם אתם דווקא מעדיפים מתנות אז אל תשכחו להכין ארגז למתנות.

מקווה מאוד שהטיפים שלי והרשימת קניות שלי עזרה לכם או לפחות גרמה לכם פעם או פעמיים להגיד אוי נכון!

שיהיה המון מזל טוב ומקווים לפגוש אתכם ביום הולדת של ילדכם.